28 Mart 2013 Perşembe

Gupse Gupse Gupse / Feyzi Hepşenkal / 24 Mart 2013



                                 Tek karelik güzellik

Gupse Gupse Gupse

Geçenlerde değindiğim “EN” başarılı belediye başkanları gibi, her alanda “EN” olan diğer isimleri ve markaları da saptanmış Andy-ar.
İlk üç sırada yer alanları şimdi aktaracağım.
Benimle birlikte siz de bakın.
Bakalım. . .
Çoğunlukla aynı fikirde miyiz, yoksa “aykırı” ve hatta “çıkıntı” mıyız?
EN başarılı bakan: 1- Ali Babacan 2- Mehmet Şimşek 3- Taner Yıldız (Benim birincim Binali Yıldırım)
EN çok izlenen TV kanalı: 1- Kanal D 2- Star TV 3- ATV (Benim birincim Star TV)
EN çok izlenen Haber kanalı: 1- Habertürk 2- CNN Türk 3- NTV (Benim birincim NTV)
EN çok takip edilen gazete: 1- Hürriyet 2- Zaman 3- Posta (Benim birincim elbette Milliyet)
EN çok okunan köşe yazarı: 1- Yılmaz Özdil 2- Ahmet Hakan 3- Ekrem Dumanlı (Yalan yok, EN çok kendi yazılarımı okuyorum ‘bir enayilik var mı, yok mu’ diye.)
EN çok takip edilen gazete TV haber portalı: 1- Hürriyet 2- Milliyet 3- Habertürk (Yine Milliyet.)
EN çok takip edilen haber portalı: 1- Ensonhaber.com 2- İnternethaber.com 3- Haberler.com (Benim birincim Egedesonsoz.com)
EN çok izlenen ana haber bülteni: 1- Kanal D 2- Show 3- ATV (Araştırma rahmetli Mehmet Ali Birand’ın sağlığında yapılmıştı ve benim de birincim oydu.)

* * *

EN çok izlenen yarışma programı: 1- Ben bilmem eşim bilir 2- Survivor 3- Yetenek sizsiniz (Benim birincim O Ses.)
EN çok izlenen TV dizisi: 1- Muhteşem Yüzyıl 2- Kuzey Güney 3- Yalan Dünya (Evet, Muhteşem Yüzyıl)
EN çok beğenilen sinema filmi: 1- Fetih 1453 2- Evim Sensin 3- Sen kimsin? (Bence de Fetih 1453)
EN iyi kadın oyuncu: 1- Meryem Üzerli 2- Demet Evgar 3- Gupse Özay (Gupse Gupse Gupse)
EN iyi erkek oyuncu: 1- Kıvanç Tatlıtuğ 2- Halit Ergenç 3- Ahmet Kural (Benim birincim Olgun Şimşek)
EN beğenilen kadın ses sanatçısı: 1- Gülben Ergen 2- Sıla 3- Demet Akalın (Her daim Sezen Aksu)
EN beğenilen erkek ses sanatçısı: 1- Tarkan 2- Murat Boz 3- Mustafa Ceceli (Müslüm Gürses)

* * *

EN çok tercih edilen banka: 1- Garanti 2- İş Bankası 3- Akbank (Benim de birincim Garanti)
EN avantajlı iletişim operatörü: 1- Avea 2- Vodafon 3- Türkcell (Avea)
EN beğenilen teknoloji markası: 1- Samsung 2- Sony 3- LG (Benim birincim Philips)
EN beğenilen gıda markası: 1- Maret 2- Aytaç 3- Şahin (Benim birincim Pınar.)
EN beğenilen internet alışveriş sitesi: 1- Markafoni 2- Trendyol 3- Limango (Bence Hepsiburada)
EN beğenilen fastfood markası: 1- Burger King 2- McDonalds 3- Dominos (Benim birincim Pizza Pizza)
VE sonuçta. . .
“Çıkıntı” değilsem bile, biraz “aykırıyım” herhalde!


Kordon’da “öfkem” kabardı

Cuma günü sabahı Kordon’dan geçerken, fena saydırdım önüme gelene.
Orada bir otomobil.
Diğer yanda bir kamyon.
Öbür tarafta bir taksi.
Oh.
Sanki Konya ovası!
Yol zaten gidiş-geliş.
Bir sıra zaten işgal altında.
Ve sonuç:
Tam bir keşmekeş.
Tam bir rezalet.
Bu işin arası deresi kalmadı bence.
Ya Kordon tümden trafiğe kapatılacak, ya tek istikamet yapılacak.
Sonra duydum ki, deniz kabarmış yine.
Her yer su altında kalmış ilerleyen saatlerde.
Gazabım mı tuttu ne?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder