29 Ağustos 2013 Perşembe

Kapı açık, önden buyurun! / Feyzi Hepşenkal / Milliyet Ege / 29 Ağustos 2013


Kapı açık, önden buyurun!

Kapıdaki savaş hakkında yazmıştım bugün. Doğru bilgilere ulaşmak için de epey uğraşmıştım.
Sonra sildim attım.
Çünkü sular bu kadar ısınmışken, Esad'ın kimyasal silah kullanacak kadar aptal bir diktatör olduğuna inanmıyorum.
Kuvvetle muhtemel, onun da kafasına çuval niyetine bu olayı geçirdiler!
Ayrıca şunu da iyi biliyorum:
“Karar vermişse ABD…
Geri kalan bahane!”

* * *

Yani bu savaş, benim savaşım değil.
“Ne oldu, nasıl oldu” gibi sorulara yanıt aramak ise zaten işim değil.
Meraklısı çok nasıl olsa.
Baksanız ya…
Ellerinde tokmak, boyuna vuruyorlar savaş davuluna!

* * *

Beni ilgilendiren tek şey insanımız.
Bir kişinin dahi zarar görmesine razı gelmem.
Ha.
Sosyal medyada fırtına gibi esen bir talep var.
Türkiye bu işin içine sokulacaksa, o kararı verenler, onların çocukları ve onlara biat edenler gitsin cepheye.
Kim “gönüllü” ise o gitsin cehenneme!
Ötesi yok.

* * *

Ve kimse, kimseyi kandırmasın.
ABD’nin hesabı, İngiltere’nin kitabı başka olabilir. Ama bizimkiler açısından iş, daha ziyade “kan davasına” döndü.
Sayın Başbakanımız, Esad’ı öyle diline doladı ki, her çıktığı kürsüde etmediği laf, hakaret bırakmadı.
Adamı devirmek için her şeyi yaptı.
Müslüman Kardeşler, ÖSO yetmedi; yanına El Kaide’nin “kelle avcısı” El Nusra’yı koydu.
Yine nafile.
Yine nafile.
Geçen her gün, aleyhine işlemeye başladı.
İtibar yerlerde süründü.
Karizma çizik üzerine çizik aldı.
Şimdi gelinen manzaraya bakın.
Suriye’ye karşı açılan cephede saf tutabilmek için Mısır’daki olayların müsebbibi olarak ilân ettiği İsrail ile kol kola girmeye bile razı.

* * *

Yok arkadaş.
Bu oyunda benim işim de yok, yerim de yok.



Twitter’da İzmir muhabbeti


Barbaros Sansal: Eylül'de siz savaşabilirsiniz ama ben çalışıp üreteceğim. Paris, Milano, Zürich, Edremit, Hatay, Ankara, İzmir!
Hüseyin Aslan: Yepyeni Metro Hatları, Amfibi Otobüs, Tünel Otobüs ve Hava Treni "İmbat"...Biz varız yeter ki İzmir kazansın.
Sefa Doğanay: İZMİR.! Kahkaha ve Eğlenceye doymak için 2 eylül pazartesi saat 21.00 de Fuarda Buluşalım;)
Zafer Şahin: CHP'de Ankara için adı geçen Yılmaz Büyükerşen bir ara İzmir için de düşünüldü. Kendisi 70 yaşın üzerinde ve koca parti umudunu ona bağlamış!
Abdurrahman Dilipak: İzmir konakta coşkulu bir kalabalık vardı.3 günlük rabia nöbetinin son günü idi. ama izmirliler rabia nöbetini yeniden başlatacak.
Erdal Aksünger: 3 gündür İzmir'in köylerindeyim... Görünen o ki AKP iktidarında köylü kendi tarlasında çalışan "ırgata" dönmüş.


Tek karelik uyarı





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder