10 Haziran 2013 Pazartesi

Ağaç hesabının doğrusu / FEYZİ HEPŞENKAL / 10 HAZİRAN SAAT 15:10


                      10 HAZİRAN SAAT 15:10
         
Ağaç hesabının doğrusu

CEM YILMAZ “Sanata, sanatçıya karşı cehaleti ayaklandırmaktan netice bekleyen de kalpsiz degil midir? Güzel insan olmak zor ama denesek olmaz mı?” DİYOR…

FERHAN ŞENSOY “biber gazına 21 milyon dolar harcanmış. En azından ilk kez vergilerimiz son kuruşuna kadar bize harcandı! Gözlerimiz yaşardı:))” DİYOR…

AKIN BİRDAL “ÖLÜ OZANLAR DERNEĞİ” FİLMİNDEN BİR REPLİĞİ HATIRLATIYOR:
“Yükselirken kırarak çıkarsan, düşerken tutunacak dal bulamazsın.”

AHMET ALTAN “Erdoğan sanatçıların değil zenaatçıların sandıkları doldurduğunu bilen Sark kurnazı takiyyeciler gibi davranıyor ama bu son oyun tepebilir!” DİYOR…

AHMET TEZCAN “Köyün delisi, o köyün çimentosu, gücü, huzurudur. Her siyasi partide liderin ‘çıkar baklayı ağzından’ diyeceği bir deli şart” DİYOR...

İHSAN ELİAÇIK “Gezideki gençlerle konuşsun, Erdoğan. O çocukları partisine çağıracak ve gençlik teşkilatını onlara teslim etmek isteyecektir. O kadar yani” DİYOR…

* * *

VE YİNE GELİYORUZ ŞU 1 MİLYAR 800 MİLYON AĞAÇ MESELESİNE.
TAKSİM GEZİ PARKI SORUYOR:
“Diktiği laleleri ağaç sanıyor olabilir mi?”

* * *

BİR HESAP YAPILMIŞ, AŞAĞIDAKİ GİBİ:



PAYLAŞINCA BU HESABI, AHMET ÇETİBUDAKLAR’DAN İTİRAZ GELDİ:
“1 kilometrekare = 1000000 metrekare…”
“Yani… “ DEDİM.
783000000000” DEDİ.
BU KEZ BEN BİR HESAP YAPTIM.
VATAN SATHINI İFADE EDEN O RAKAMI AĞAÇ SAYISINA BÖLDÜM:
“YANİ, 435 METREKAREYE BİR AĞAÇ. MÜMKÜN MÜ?”
ÇETİNBUDAKLAR CEVAP VERDİ:

“Değil tabii. Ben sadece hesabı düzelttim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder