4 Haziran 2013 Salı

Sapla samanı ayırma zamanı / Feyzi Hepşenkal / 4 Haziran 2013

Sapla samanı ayırma zamanı

Marjinal gruplar var mı?
Var.
Provakatörler var mı?
Var.
Üç beş tane çapulcu var mı?
Var.
İyi de kim onlar?
Adını koy.
Çıkar ortaya.

* * *

Sen iktidarsın.
Güç sende.
Yetki sende.
Elinin altında sadece “biber gazı” yok!
İleri teknolojinin en gelişmiş aracı, gereci ve bunları maharetle kullanan yığınla uzman da var.
Çalıştır onları.
Marjinal grupları, provakatörleri, çapulcuları ayıklayıp, meydana çıkarsınlar.
Sonra hep birlikte, onların suratına tükürelim.

* * *

Ve tekrar bakalım görüntülere.
Her fotoğrafı, her video kaydını koyalım masanın üzerine.
Soralım. . .
Kim bunlar?
Elinde demir çubuk ve sopayla halkın üzerine yürüyenler kim?
Yerdeki kızın üzerinde tepinen beş-on kişi kim?
Hele şu Toma’yı kullanan kim?
Yoksa polisin Toma’sını marjinal gruplar, provakatörler veya çapulcular mı ele geçirdi de haberimiz (daha doğrusu haberiniz) yok?

* * *

Diğer yandan demektesiniz ki:
“Twitter denilen bir bela var. Yalanın daniskası burada. Bu sosyal medya denilen şey aslında şu anda bana göre toplumların baş belasıdır.”
“Ben şimdi istesem onlar Taksim'e 20 bin kişi mi çıkardı, ben de 200 bin, 250 bin, 500 bin kişiyi Kazlıçeşme'ye çıkarırım. Ben de bunu yaparım. Bir partim, tabanım var. Böyle bir imkanımız, gücümüz var.”
“İçki içen alkoliktir. İçkiyi içiyorsa alkoliktir. Bunun tanımı odur.”
“AKM inşallah yıkılacak... Evet cami de yapacağız. Ben bunun iznini gidip de birkaç çapulcudan alacak değilim.

* * *

Böyle mi sağlanacak huzur?
Böyle mi gelecek barış?

Böyle mi olacaksınız 76 milyonun başbakanı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder