11 Haziran 2013 Salı

Sırta saplanan hançer! / FEYZİ HEPŞENKAL / 11 HAZİRAN SAAT 17:05

                    11 HAZİRAN  SAAT 17:05

Sırta saplanan hançer!

Tiyatro sanatçısı Ahmet Mümtaz Taylan’ın veya yönetmen Kutluğ Ataman’ın…
Gazeteci Hayko Bağdat’ın veya Prof. Dr. Hale Çağrıcı’nın…
Greenpeace kampanya sorumlusu Hilal Atıcı’nın veya menajer Can Saban’ın…
Mimar Rümeysa Özel’in veya mimar Selva Gürdoğan’ın yerinde olmak istemezdim.
Yarın Başbakan tarafından huzura kabul edilecek heyette yer alacağı açıklanan 0 19 kişiden hiçbirinin yerinde olmak istemezdim.
İstemezdim çünkü kendimi “sırtımdan hançerlenmiş” gibi hissederdim.
Hissederdim çünkü “Sen kalk hem benim Taksim’de olanlar için çağır, hem de iki arada bir derede Taksim’i birbirine kat” derdim.
Derdim…
Ve Başbakan’la görüşmeye gitmez “Çok istiyorsa O buraya gelsin” diye de eklerdim!

* * *

Andy-Ar Araştırma şirketi tarafından yapılan anket yayınlandı.
Sonuçlara sırayla bakalım…

TABLO 1


TABLO 2


TABLO 3


TABLO 4


TABLO 5




EĞER BU ANKET DOĞRUYSA, SAHİP OLUNAN MEDYA GÜCÜYLE MÜTHİŞ BİR ALGI YÖNETİMİ YAPILMIŞ DEMEKTİR Kİ…
OLAYLARIN "NEDEN BAŞLATILDIĞI" DA GAYET ANLAŞILABİLİR BİR ŞEY O ZAMAN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder