3 Haziran 2013 Pazartesi

Şaka yaptım, kaka oldu! / Feyzi Hepşenkal / 3 Haziran 2013

Şaka yaptım, kaka oldu!

Geçen 1 Mayıs’tan sonra. . .
“Akıl vermek gibi olmasın ama sokak muharebelerine girişmek yerine, ahaliyi ‘el sürmeden’ yere sermenin daha pratik başka çareleri de var” derken. . .
Elbette şaka yapmıştım.
Fakat bunlar “Söyleyin Orman ve Su Bakanı’na, uçakları hazır etsin. Uçakların deposunu su yerine biber gazı doldursun. Verdi mi talimatı, havalansın uçaklar. Her sortide, boşaltsınlar gazı İstanbul’un üzerine” dememden, adeta ilham almışlar!
NTV spikerinden duyunca inanmakta zorlandım.
Oysa sahiden helikopterler havalanmış İstanbul’da.
Ve halkın tepesinde gaz bombası atmışlar.
Aklımda komik bir şey daha var ama. . .
Korkuyorum yazmaya.

Zira bunların şakası yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder