6 Haziran 2013 Perşembe

Gel de “belaya” bulaşma! / Feyzi Hepşenkal / 6 Haziran 2013


Gel de “belaya” bulaşma!

Olaylar öylesine büyük bir hızla akıp, geçiyor ki; halkın nabzını “baş belası” sosyal medyadan izlemekten başka çare kalmıyor.
Merak etmeyin.
Kullandığım elek sayısı birden fazla.
Fotoğrafı, video kaydı olmayan ya da kaynağı ciddi olmayan haberlere itibar etmiyorum.
Yine de. . .
Manzara dehşet.
İnsan tutamıyor kendini.
Oraya buraya üç beş laf yetiştirmeden duramıyor.

* * *

Yakında izliyorum ama ciddi bir “Twitter” kullanıcısı değilim.
Benim tercihim Facebook.
Derdimi, düşüncemi orada paylaşıyorum genellikle.
Örnekse. . .
“Basın toplantısında çevik kuvvet ekiplerinin kask numaralarını gizlediği iddiasıyla ilgili soru üç kez soruldu. Arınç ise ‘Kask sorusunu bilmiyorum. İçişleri Bakanı'na iletelim’ yanıtını verdi” haberini okuyunca, yazıyorum mecburen:
“Bu memleketin bir de İçişleri Bakanı vardı sahi.
Gören var mı kendisini?”

* * *

Garanti Bankası Genel Müdürü, eylemci grupla konuşmak için kapı önüne inmiş ve “Ben de çapulcuyum” demiş.
Bayıldım.
Aklıma bir fikir geldi ve hemen önerdim kendisine:
“UYGUN FAİZLİ ‘ÇAPULCU HESABI’ AÇMANIN TAM ZAMANI...”

* * *

Sonra Dokuz Eylül Gazetesi’nden Figen Bican’ın, 10 kişilik arkadaş grubu ile Gündoğdu Meydanı'na çimlerin üzerinde otururken biber gazlı, sopalı, coplu saldırıya uğrayan Başak Özçelik ile yaptığı söyleşiyi okudum:
“Önce bir polis beni yakaladı. Sonra 5 kişi, sonra 10 derken 20 kişi oldular. Ben kurtulmaya çalıştıkça geri çekip tekrar tekrar vurdular. Şu an kolum kırık, bacağım kırık, 25'ten fazla cop ve sopa izi var. 10 kişilik bir arkadaş grubuyduk ve kaybettik birbirimizi. 20 adamdan 3-4 tanesi polisti.”
İçimden geçenler bende saklı kalsın da, Facebook’a yazdığım sadece şuydu:
“SAYIN BAŞBAKAN VEKİLİ, İZMİR'DE OLANLARDAN HABERİNİZ VAR MI?”

* * *

Veya sadece gözüme ilişen kimi mesajları paylaşmakla yetiniyorum.
Çünkü insanım.
Üzülüyorum.
Seviniyorum.
Kızıyorum.
Gülüyorum.
Endişeleniyorum.
Ve nihayet, bir fotoğraf ruhumu serinletiyor.
Her şeye rağmen...
AŞK.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder